Bewijs dat MSM gekocht is wordt geleverd door deze media zelf

Bewijs dat MSM gekocht is wordt geleverd door deze media zelf

Het bewijs dat onze media gekocht zijn wordt door deze media zelf geleverd. 

Het AD, de krant die in haar hoogtijdagen verslag deed over de oliebollentest en de haringtest, geeft ronduit toe welk doel de krant heeft. Het doel van hoofredacteur Hans Nijenhuis is het volk manipuleren om de huidige premier in het zadel te houden.

Nu bleken de oliebollentest en de haringtest doorgestoken kaart om nog wat extra te kunnen verdienen. De hoofdredacteur van het AD lijkt last te hebben van een ego dat groter is dan zijn krant ooit zal worden. 

In gesprek met een Oliebollenbakker in 2017 sprak Nijenhuis de legendarische woorden: ‘als jij bakt zoals je praat, verbaast het mij niet dat je zo laag geëindigd bent.’ 

Duidelijk is dat Nijenhuis kranten maakt zoals hij praat. Met een niets zeggende arrogantie die totaal voorbij gaat aan de inhoud. Nijenhuis doet aan nieuwsprostitutie omdat de waarheid hem niet interesseert. Het AD is een excuus waarin hij de agenda van zijn broodheer kan invoegen tussen haring en oliebollen. 

De Vlaamse Persgroep, kortweg DPG media, is eigenaar van het Algemeen Dagblad. Deze groep is verder eigenaar van De Volkskrant, Trouw, Het Parool, Nu.nl en een heel groot aantal streekkranten. Eigenaar is de miljardair Christian van Thillo.

Het laatste kritische stuk over van Thillo in de Volkskrant is van 27 januari 2009: 

Wie bepalen het nieuws in Nederland?

Alleen is de Volkskrant in 2009 opgekocht en het linkje op de site van de Volkskrant zelf ‘verdwenen’.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Share via
Copy link
Powered by Social Snap